Grįžti

Pozicionavimas

Marketingo strategija

Išsigryninkite, kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria iš kitų ir į ką turėtumėte susitelkti, stiprindami jo konkurencinę poziciją.

procesas

Kaip mes dirbame

01

Procesas

• Briefing’o sesija apie kompaniją
• Interviu su jūsų klientais
• Konkurentų analizė
• Rinkos tendencijų apžvalga
• Pozicionavimo ir jo formuluotės sukūrimas
• Priežastys patikėti – pateikiamos rekomendacijos kaip įgyvendinti pozicionavimą rinkoje ir kaip juo remiantis pasiekti verslo tikslus

02

Rezultatai

Strategijos dokumentas, kuriame pateikta:

– jūsų verslo padėties rinkoje analizė;
– patvirtintas pozicionavimas ir jo formuluotė;
– rekomendacijos, kaip sėkmingai įgyvendinti pozicionavimą.

Vertė

Kodėl mes?

80% savo darbo sutelkiame į jūsų kompanijos, klientų, konkurentų ir veiklos srities supratimą. Todėl pateikiame gilias įžvalgas ir išskirtinai į jūsų specifinius poreikius bei situaciją orientuotas strategines rekomendacijas. Mūsų specializacija B2B srityje čia suteikia papildomą vertę, kadangi esame pasiruošę gilintis į kompleksinius ir techninius jūsų verslo aspektus.

Rezultato komanda

Jorė Astrauskaitė

Partnerė, strategė

Neringa Petrauskaitė

Partnerė, strategė