• Briefing’o sesija
• Klientų segmentavimas ir skirstymas pagal svarbą
• Klientų kelionės kūrimas
• Klientų kontaktinių vietų identifikacija, auditas ir skirstymas pagal svarbą
• Galimų klientų generavimo piltuvėlio principu kūrimas
• Kliento kelionės planavimas piltuvėlio principu, biudžeto sudarymas ir rezultatų prognozavimas
Užklausų generavimo strategijos dokumentas, kuriame pateikiama:
– prioritetiniai klientų segmentai
– klientų kelionės žemėlapiai kiekvienam prioritetiniam segmentui
– rekomendacijos kaip optimizuoti kliento kontaktines vietas
– galimų klientų generavimo piltuvėlio principu atvaizdavimas
– veikimo planas, biudžetas ir numatomi galimų klientų generavimo rezultatai
Mes puikiai išmanome B2B pirkėjų kelionę, kurioje paprastai sprendimo priėmimas užtrunka ir yra kompleksinis. Mes nuodugniai ištiriame tikslinius jūsų verslo klientų segmentus, išdėliojame juos pagal svarbą ir nubraižome vartotojo kelionės žemėlapį, nurodantį kelią nuo problemos iki jūsų produkto ar paslaugos kaip geriausio sprendimo. Užklausų generavimo planas, kurį mes jums pateikiame, yra konkretus, išmatuojamas ir lengvai modifikuojamas pagal poreikius.