Grįžti

Darbuotojų ambasadorystės programa

Darbdavio įvaizdis ir vidinė komunikacija

Įtraukite darbuotojus į nuolatinį įmonės prekės ženklo žinomumo didinimą ir formavimą potencialių klientų, darbuotojų ar kitose tikslinėse auditorijose. Padarykite tai sukurdami tvarią sistemą: „žaidimo taisykles“ bei motyvacinę sistemą, taip pat suteikdami žinias, reikalingą pagalbą ir palaikymą kol nauji įpročiai susiformuos.

procesas

01

Sistemos sukūrimas

Sistemos sukūrimas apima iniciatorių konsultavimą, kokiais metodais būtų galima atsirinkti ambasadorystės programos dalyvius bei pagalbą jiems kuriant motyvacinį modelį. Šiame etape atsižvelgiant į įmonės politiką yra parengiamos bendrosios komunikacijos gairės, sukuriama vidinė turinio moderavimo sistema, išgryninami tikslai ir matuosimi rezultatai bei sutariama dėl sistemos, kaip šiuos duomenis fiksuosime. Sistemos sukūrimas taip pat apima vizualinių šablonų dalyviams sukūrimą, siekiant užtikrinti komunikacijos vientisumą ir taip palengvinti jų darbą. Parengtų šablonų naudojimas nėra privalomas.

02

Programos pristatymas

Sukurtos programos pristatymas skirtas supažindinti programos dalyvių grupę su tikslais, aptarti bendrus komunikacijos principus soc. tinkluose ir jų vaidmenį komunikuojant kaip įmonės ambasadoriams. Susitikimo metu taip pat pristatomas įmonės motyvacinis paketas dalyviams ir įsiklausoma į nuogąstavimusi, kylančius klausimus bei atsakoma į juos. Čia taip pat mokymų formatu apžvelgiamos gerosios LinkedIn profilio praktikos (turinys), techniniai nustatymo parametrai ir pan. tokiu būdų paruošiant reprezentatyvią erdvę komunikacijai.

03

Įvadiniai mokymai

Įvadinių mokymų metu su programos dalyviais aptariame soc. tinklų algoritmo niuansus (didžiausias fokusas į LinkedIn ir Facebook), efektyvaus rašymo socialiniams tinklams technikas ir pavyzdžius, apmokome naudotis įmonės dizaino šablonais, skirtais komunikacijai soc. tinkluose, taip pat supažindiname su įrankiais turinio publikavimo planavimui, idėjų generavimui ir kt.

04

Grupinės palaikymo sesijos ir asmeninės konsultacijos

Reguliariai organizuojamos programoje dalyvaujančių asmenų grupės susitikimai, kurių tikslas yra kartu peržiūrėti rezultatus ir aptarti gerąsias praktikas, pasitelkti grupės potencialą bendram turinio idėjų generavimui remiantis tam tikrais kūrybiškumo metodais. Susitikimų metu taip pat aptariamos įvairios praktinės situacijos, su kuriomis susidūrė ar gali susidurti programos dalyviai ir dalinamasi gerosiomis praktikomis, kaip tokiomis aplinkybėmis būtų tikslinga elgtis.

05

Sukurtos sistemos peržiūra ir tobulinimas

Po pirmojo pilno programos įgyvendinimo ciklo su jos iniciatoriais peržiūrimi rezultatai ir tobulintini aspektai. Pateikiamos rekomendacijos programos, kaip efektyviau būtų galima siekti užsibrėžtų tikslų. Šiame etape taip pat nusprendžiama dėl programos įgyvendinimo masto organizacijoje didinimo strategijos.

06

Rezultatas

  • Autentiškas, per asmeninę perspektyvą pateiktas ir įmonės vidinę kultūrą bei veiklą reprezentuojantis turinys, į kurį noriai įsitraukia tikslinės auditorijos.
  • Didesnis matomumas ir pasiekta auditorija.
  • Didesnis įsitraukimas tų, kurie vertina šią konkrečių žmonių patirtį ar ekspertiškumą.
  • Sukurtas stipresnis ryšys su potencialiais darbuotojais, partneriais ar klientais ir išaugęs pasitikėjimas prekės ženklu.
  • Efektyvesnė išorinė komunikacija, prilygstanti kelių komunikacijos ekspertų įdirbiui.
  • Greitesnė ir taiklesnė reakcija į tikslinių auditorijų klausimus, kuomet prekės ženklo advokatais tapę darbuotojai tiesiogiai į juos atsako suteikdami auditorijai vertingos informacijos ir taip kurdami gerą įmonės įvaizdį.
  • Ilgalaikė įdirbio vertė.

Sukuriama vertė

Kodėl mes

Turime patirties su skirtingų tikslų siekiančių B2B įmonių komunikacija soc. tinkluose – nuo poreikio formuoti patrauklaus darbdavio įvaizdį iki ekspertinės komunikacijos, siekiant patekti į potencialių klientų radarą, todėl gebame subalansuoti programą taip, kad ši atlieptų kompleksinius tikslus.

Esame itin įsigilinę į LinkedIn platformos subtilybes ir patys čia sėkmingai formuojame savo agentūros įvaizdį.

Programą veda ilgametę strateginę patirtį turinčios komunikacijos ekspertės, galinčios perteikti ne tik komunikacijos kanalo subtilybes, išmokyti kūrybiškai komunikuoti, tačiau ir matančios platesnį programos tikslą organizacijos tikslų sistemoje, todėl gebančios programą nukreipti taip, kad ji sukurtų daugiausia sinergijos su kitomis organizacijos marketingo ir komunikacijos veiklomis.

Patirtis valdant tarptautinių įmonių komunikaciją soc. tinkluose už Lietuvos ribų, leidžia puikiai suvokti tarptautinė komunikacijos lauką ir programos dalyviams padėti vystyti tarptautinėje rinkoje aktualų ir įtraukiantį turinį.

Rezultato komanda

Neringa Petrauskaitė

Partnerė, strategė

Giedrė Rimkė

Strateginių komunikacijos projektų vadovė