• Darbinė susipažinimo su įmone sesija
• Interviu su pagrindiniais įmonės atstovais (CEO, HR, komunikacijos padalinių vadovai)
• Darbuotojų apklausa arba interviu (pasirinktinai)
• Pagrindinių konkurentų komunikacijos veiksmų apžvalga
• Pozicionavimo krypties ir aprašo išgryninimas ir pasitvirtinimas
• Strateginis plano parengimas, apimant naujas ir koreguotinas komunikacijos praktikas, projektus ir iniciatyvas
• Sesija su klientu pristatant strateginį planą
Strategijos pristatymą sudaro:
– Jūsų dabartinės organizacijos situacijos analizė
– Pagrindinių konkurentų komunikacijos veiksmų apžvalga
– Išgryninto pozicionavimo aprašas
– Apibrėžtos komunikacijos kryptys, kanalai ir tikslinės auditorijos
– Naujų komunikacijos idėjų, iniciatyvų ir projektų pasiūlymai
– Įžvalgos apie koreguotinas dabartines komunikacijos praktikas
– Rekomendacijos dėl pagrindinių KPI identifikavimo
Siekdami atskleisti darbdavio unikalumą, skiriame itin daug dėmesio detaliai analizei, kaip veikia jūsų organizacija, bei visapusiškai apžvelgiant kuriamo darbdavio įvaizdžio praktikas visoje darbuotojo / kandidato kelionėje.
Tai padeda organizacijoms tikslingai nukreipti savo pastangas kuriant teigiamą darbo kultūrą, tobulinant vidinius procesus, kurie ne tik padėtų pritrauktų, bet ir išlaikytų talentingiausius rinkos specialistus.
Komandos specializacija B2B sektoriuje padeda lengviau perprasti skirtingų sektorių specifiką, tad nebijome jūsų veiklos ar industrijos kompleksiškumo bei turime patirties dirbant su skirtingomis tikslinėmis auditorijomis, apimant biuro ar gamybos darbuotojus.
Jums suteikiamos įžvalgos ir rekomendacijos bus pagrįstos darbdavio įvaizdžio srityje sertifikuotų specialistų, dirbančių rinkoje daugiau nei 10 metų.