• Briefing’o sesija
• Praėjusio laikotarpio audito ir lyginamosios analizės atlikimas (jei įmanoma)
• Srities, konkurentų ir auditorijų analizė (naujiems klientams)
• Strateginės komunikacijos tikslų iškėlimas ir efektyvumo rodiklių (KPI) nustatymas.
• Strateginės komunikacijos žinutės suformulavimas
• Komunikacijos kanalų pasiūlymas bei patarimai, kaip geriausiai juos išnaudoti, pasiūlymas
• Komunikacijos kampanijų pasiūlymas ir rekomendacijos įprastoms ar mažesnės apimties veikloms
Strategijos dokumentas, kuriame pateikta:
– dabartinė jūsų verslo tikslų ir padėties apžvalga
– komunikacijos tikslai ir efektyvumo rodikliai (KPI)
– komunikacijos kryptis
– auditorijos ir pagrindiniai kanalai
– rekomendacijos komunikacijos įgyvendinimui
Mes susitelkiame paiešką geriausių metodų, kurie sustiprintų jūsų strateginius verslo planus per komunikaciją. Kadangi mūsų komanda turi viso spektro kompetencijas, viešuosius ryšius, renginius, socialinius tinklus, įvairias reklamines veiklas ir kitą komunikaciją integruojame natūraliai. Naudojamės pagrindine taisykle – kad metodai būtų jums aktualūs ir turėtų aiškų tikslą siekiant rezultatų.