Grįžti

Komunikacijos strategija

Marketingo strategija

Įgykite strateginį požiūrį, kaip, ką, kur ir kada komunikuoti jums svarbiausioms auditorijoms. Strateginė dalis gali būti papildyta praktinių žingsnių planu ir biudžetu (12 mėn.).

procesas

Kaip mes dirbame

01

Procesas

• Briefing’o sesija
• Praėjusio laikotarpio audito ir lyginamosios analizės atlikimas (jei įmanoma)
• Srities, konkurentų ir auditorijų analizė (naujiems klientams)
• Strateginės komunikacijos tikslų iškėlimas ir efektyvumo rodiklių (KPI) nustatymas.
• Strateginės komunikacijos žinutės suformulavimas
• Komunikacijos kanalų pasiūlymas bei patarimai, kaip geriausiai juos išnaudoti, pasiūlymas
• Komunikacijos kampanijų pasiūlymas ir rekomendacijos įprastoms ar mažesnės apimties veikloms

02

Rezultatas

Strategijos dokumentas, kuriame pateikta:

– dabartinė jūsų verslo tikslų ir padėties apžvalga
– komunikacijos tikslai ir efektyvumo rodikliai (KPI)
– komunikacijos kryptis
– auditorijos ir pagrindiniai kanalai
– rekomendacijos komunikacijos įgyvendinimui

Vertė

Kodėl mes

Mes susitelkiame paiešką geriausių metodų, kurie sustiprintų jūsų strateginius verslo planus per komunikaciją. Kadangi mūsų komanda turi viso spektro kompetencijas, viešuosius ryšius, renginius, socialinius tinklus, įvairias reklamines veiklas ir kitą komunikaciją integruojame natūraliai. Naudojamės pagrindine taisykle – kad metodai būtų jums aktualūs ir turėtų aiškų tikslą siekiant rezultatų.

Rezultato komanda

Neringa Petrauskaitė

Partnerė, strategė

Jorė Astrauskaitė

Partnerė, strategė

Giedrė Rimkė

Strateginių komunikacijos projektų vadovė