Grįžti

„Go-To-Market“ (GTM) strategija

Marketingo strategija

Pasirenkite įžengti į naujas rinkas, pasitelkiant tinkamą marketingą. Remdamiesi jūsų poreikiais identifikuosime, kokiose specifinėse valstybėse bei vartotojų segmentuose jūsų produktai ar paslaugos turi didžiausią galimybę sulaukti sėkmės. Galiausiai, atsakysime į esminį šios strateginės paslaugos klausimą, kaip sėkmingai įeiti į pasirinktą rinką.

procesas

Kaip mes dirbame

01

Procesas

• Briefing‘o sesija
• Pagrindinių segmentų nustatymas ir kiekvieno jų kliento kelionės žemėlapio sudarymas
• Konkurentų ir rinkos analizė
• Pozicionavimo ir jo formuluotės atnaujinimas (arba sukūrimas, jei reikia)
• Klientų pritraukimo piltuvėlio vystymas

02

Rezultatai

Įėjimo į rinką dokumento parengimas, kuriame pateikiama:

– tikslinė rinka ir segmentai
– tikslinės žinutės ir būdai, kaip pristatyti jūsų produktus bei paslaugas
– įėjimo į rinką planas, sutelktas į tai, kaip pasiekti pirmuosius jūsų klientus

Vertė

Kodėl mes

Dauguma mūsų klientų yra tarptautinės kompanijos, vykdančios veiklą įvairiose rinkose visame pasaulyje. Tad turime praktinių žinių apie tai, ko reikia norint sėkmingai veikti specifinėse rinkose ir kaip tai pasiekti.

Daug dėmesio skiriame tam, kad apgalvotume, kaip jūsų vertės pasiūlymas, tiksliniai segmentai ir prekės ženklo pristatymo būdas turėtų būti pritaikyti naujoms rinkoms. Norime jums sukurti labai aiškų planą, kaip pritraukti tuos pirmuosius 10 ar 100 klientų (nes tai visada priklauso nuo jūsų verslo specifikos).

Rezultato komanda

Neringa Petrauskaitė

Partnerė, strategė

Julius Kaknevičius

Partneris

Jorė Astrauskaitė

Partnerė, strategė